magen knorrar och ögonlocken är för tunga

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-07-28 @ 21:39:25
vad är det som händer egentligen?
klockan är halv tio och jag känner mig som ett lik. inte för att jag vet hur det känns att vara död, men man kan ju föreställa sig. halvt hängig är jag också. mådde ju rätt dåligt innan Italien-resan men det gick över och jag misstänker att skiten kommer tillbaka nu.
mina planer nu är att rosta två mackor, bre massor med smör på dom så det smälter sådär härligt, skiva några ostskivor, koka en kopp vanilj-te och lägga mig i sängen. sätta på filmen "p.s I love you" låter som pricken över i:et.
underbart. imorgon ska jag till stan och sälja en tunika från bloppisen. älskling gör mig sällskap. ciao cuties


jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: mowlston

Krya på dig!!

2009-07-29 @ 19:55:54 http://mowlston.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)



Sabina

killkläder är SNYGGGT :D

2009-07-29 @ 21:21:30 http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0