And I will try to fix you

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-01-06 @ 16:44:40


Jaha, så var det sista dagen på jullovet. Alla tomtar, granen och adventsljusstakar är utstädade. Jag måste erkänna att jag tycker det är skönt. Under julen är det hur mysigt som helst, efter jul, ja då vill jag bara bli av med allt.
Hade en superhärlig kväll med älskling igår. Lyssnade på bra musik, åt choklad och bara pratade i timmar! Jag älskar dom stunderna med dig A.
Dessvärre var min kärlek tvungen att åka hem tidigt, pluggplugg.. Usch, tänk vad allt skulle vara lättare utan skola och läxor! Fyfan. Snart börjar det igen...
Idag har jag i alla fall haft en mycket lugn dag. Suttit vid datan, tittat lite O.C, handlade lite mat och skönhetsprodukter på maxi. Ikväll blir det ännu mera slapp. Ska bara kolla på tv och ta det lugnt innan skolan sätter igång. Top model börjar ju ikväll klockan åtta!
 
älskling och jag på nyår. seriösa-paret? haha <3


Kommentarer
Postat av: jenna

söta ni var! :)

2009-01-06 @ 17:57:43 http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0