Festis

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2008-11-22 @ 13:41:07
Gårdagen var super!
Efter skolan följde Sofie med mig till Monki, köpte min älskade klänning! Åh den är så jädrans underbar.
Senare kom älskling hem till mig, lite mys, lite mat, lite fix och sen var vi redo för party. Lagom mycket folk at Lisas place, kul att träffa gamla godingar som jag inte träffat på länge. Tack för en underbar kväll snyggingar!

Har precis följt älskling till bussen, och det har snöat inatt. Jippppi! Påvägen hem tänkte jag gå en runda i skogen, brukar hitta min lilla Gustav sitta och busa där. Men istället var han hemma, och jag halkade och ramla i snön. Fail...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0