Jenny shoppar

shopaholic / 1 kommentarer
2008-08-11 @ 18:31:13
Kom nyligen hem från stan. Har haft en riktigt härlig dag med min älskade Josefin.
Vandrade in och ut ur butikerna i drygt tre timmar,
så nu har jag hittat massa fina höstnyheter som jag bara vill vill vill ha!
Men idag köpte jag bara sådant som jag länge har behövt köpa.

Nagellack, nagelfil, nessesär
1. Svart nagellack från Depend, 25kr Kicks
2. Nessesär, 39kr Lagerhouse
3. Nagelfil, 20kr Kicks

Sjal från Gina Tricot 15kr
Underbar sjal från Gina Tricot, ynka 15kr!!

Puss, Jenny

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Tack så mycket tjejen! Jo lugg kanske vore något att satsa på :D fina saker och vilka bra priser du hittade dem för :D

2008-08-11 @ 18:38:02 http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0