Distance doesn't matter, but you feel so far away

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2010-03-11 @ 10:08:06

Fb19205f_large

Bd6b5264_large

D94f471f_large
ph: weheartit


Godmorgon!
Hur mår alla? Jag är förkyld, fortfarande. En sån där jobbig förkylning där man mår dåligt men ändå inte riktigt tillräckligt dåligt för att stanna hemma. Men jag gör det ändå.

Måste bara tacka för det enorma besöksrekordet igår! Verkligen roligt att jag vann veckans blogg hos Elli och fick massa nya besökare och prenumeranter, bugar och bockar för den! Hoppas några av er stannar :)

Nu ska jag försöka vakna till liv och göra något vettigt av dagen, fastän jag är hemma. ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ohh, gillar bilderna:) Sv: Det var inte alls skönt kan jag säga dig^^ Fy fan-.- är man klantig så är man:D

2010-03-11 @ 10:50:08 http://yonnski.blogg.se/
Postat av: Martina

Weheartit har så sjukt mycket fina bilder!:)

2010-03-14 @ 14:24:50 http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0