what are feelings without emotions?

vardagliga funderingar / 3 kommentarer
2010-02-25 @ 20:56:27

ph: wehearit.

 

hemkommen och nyduschad från gymmet. åh så skönt! jag har inte tränat på riktigt länge, hade nästan glömt bort den underbara känslan efteråt.

nu ska jag koka mig en kopp te, ironiskt nog värma ett par bullar och lägga mig i sängen med lite böcker. det låter ju mysigt, såvida böckerna inte heter "rättskunskap" och "matematik b"... men men, imorgon är det fredag och sportlov, får ha det i åtanke!

puss & godnatt. ♥


Kommentarer
Postat av: Rosita

Åh, jag valde bort att läsa rättskunskap idag jag..

Jag kände att jag inte hade någon användning för det.

2010-02-25 @ 21:17:19 http://fewlix.blogg.se/
Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

vilken grym, bild vännen :D hur mår du? Ö:D

Postat av: sofia

Svar: Haha, yes! Tyckte jag också xD men det går säkert bra...

-Hur är det med dig? KRAM!

2010-02-26 @ 00:57:42 http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0