every day may not be good, but there is something good in every day

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2010-02-09 @ 09:11:41



idag är det en dålig dag.
jag mår allmänt kasst. ingen sömn inatt på grund av min bråkiga mage. känner mig helt mörbultad! usch.
stannar helt enkelt hemma från school idag. ska försöka plugga, om jag får ork. hur mår ni? hoppas verkligen att ni mår bättre än mig. 
btw, det snöar ute!? igen? jag som suktar efter vår och inbillar mig att det är dags snart. naiv eller bara hoppfull?
nog från mig, ska värma varm oboy och rosta lite mackor. ♥ 


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

hoppas du piggnar till under dagen!<3



svar: Ett objektiv (fast 35, 2,8), kaaanaske kanske om jag vågar en jofama-skinnjacka (ska pröva ut en i veckan), ett par keds, någon fin tunika och lite ringar :) och en bra födelsedag!! :D Kram!

2010-02-09 @ 09:43:21 http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0