söndag är verkligen ingen vilodag.

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-09-13 @ 17:59:10

förr var alltid söndag en dag så alla vilade och gjorde ingenting. så har det inte varit för mig idag!
hade det visserligen lugnt och mysigt hemma hos älskling men resten av dagen/kvällen är inte lika lugn.
kom precis hem från ett hårt pass på gymmet. ska snart fixa mat och sen blir det plugg fram till top model. efter en paus vid tv:n blir det mera plugg. så länge jag orkar i princip. har en del att göra!

min helg har i övrigt varit bra! bara varit med min fina vilket jag älskar. hans sällskap gör mig happy happy. imorgon är det den fjortonde vilket innebär att vi varit tillsammans i ett år och sju månader. jisses vad tiden går fort!


mina favoritgrabbar.

men nu ska jag slänga på mig lite kläder och laga middag. mummas. ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; nej det är inte så roligt :( tack ska du ha!

2009-09-13 @ 19:34:27 http://bubblies.blogg.se/
Postat av: vesna

nästan alla e köpta i bosnien, e så himla nöjd me deras nagellack =)

2009-09-13 @ 20:36:54 http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0