not so good.

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2009-09-08 @ 10:20:07
Godmorgon!
Egentligen skulle jag vara i skolan nu men icke. väckarklockan (eller ska man säga väckarmobilen?) ringde klockan åtta. jag klickade på snooze ett antal gånger innan jag bestämde mig för att skippa första lektionen. det berodde mest på att nästa lektion inte börjar förrän halv två. jag skulle alltså behöva sitta i skolan i två och en halv timme för att göra... ingenting. det var jag inte på humör för idag.

istället ska jag göra lite nytta här hemma! göra mig klar och sen kanske åka till centrum. måste posta två paket från bloppisen också. måste plocka undan i mitt rum, igen. av nån anledning ligger alltid kläderna där de inte ska ligga. suck.
men nu; frukost bestående av soygurt och flingor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0