försenad!

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-09-25 @ 08:50:32

godmorgon!
kom hem vid tolv igår, så att gå upp halv sju var lite väl kämpigt. somnade om och vaknade en timme senare. på första lektionen, engelska, ser vi en film. så jag får helt enkelt hyra den själv. boy A ser vi btw. rätt bra!

idag är det fredag, vad sköööönt. jag längtar efter helg så fort det blir månad. idag är det absolut fredagsmys med älskling hos mig. film, godis(?) och mängder med kärlek. måste berätta om gårdagens film också. den var verkligen grym.

men nu; föna håret + outfit-foto!

Kommentarer
Postat av: l i s a

GAAH, jag vill se boy A! har hört massa bra skit om den :o måste också hyra x)

2009-09-25 @ 13:10:14 http://lisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0