090923

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-09-23 @ 08:57:36

Godmorgon!
Vilket härligt höstväder det är idag! Soligt, blåsigt men inte alls kallt.
För säkerhetens skull drog jag på mig en stor halsduk. Skönt!
Antar att jag är själv i skolan idag, tur att grabbarna finns så jag får sällsis i matsalen haha. Efter skolan ska jag bege mig till gymmet. Har visserligen träningsvärk efter gårdagens vattengympa men det ska ändå bli skönt att träna. Resten av dagen spenderas med prinsen min, och skolböckerna... Mys och, inte så mys.

men nu; engelska b och läxförhör! wish me luck.  

mischa-barton-rippedjeans.jpg image by fashionising
m.b


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, vad söt du är (:

Vad glad jag blir!

2009-09-23 @ 11:29:51 http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Jessica

men shit vad snyggt! hon är så fin :)

2009-09-24 @ 10:44:29 http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0