091015

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-10-15 @ 11:31:30

Hann inte med en outfit imorse, blev något stressigt men jag hann i tid till skolan i alla fall.
Gårdagen var hur toppen som helst. Många skratt, ord och kärlek. Sånt gillas! ♥



Till er som undrade om chokladen var god så måste jag nog säga njaa... Den var ju inte äcklig, absolut inte, men jag trodde den skulle vara mycket godare. Jag trodde att den var fylld någon form av nougat men icke. Vet inte vad jag ska kalla fyllningen faktiskt. Men helt OK!

Efter skolan ska jag göra lite uppgifter i matten. Allt för att känna mig extra säker inför provet imorgon. Funtar på att träffa bästa vän, om hon har tid för mig? Hoppas kan man ju hihi.

Men nu; religionskunskap!


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ja verkligen! tråkigt att den bara va okey..den verkar va kanongod om man ser på utsidan :P

2009-10-15 @ 12:05:36 http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Lia Gonzales

ja! ,s hm, då testar jag den inte hahha ^^

2009-10-15 @ 12:42:45 http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0