well good morning gorgeous

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-05-12 @ 08:45:53


Tisdagmorgon, soligt och jag är trött!
Kom några minuter sent imorse men jag var nästan påväg att skippa första lektionen, men icke! jag drog mig upp och gjorde mig i ordning på 30 min, sen blev det att rusa till bussen.
slutar två idag, måste gå lite tidigareför två börjar min körlektion. så fort jag tutat klart ska jag traska upp till gymmet. skönt! känns som att jag kommer göra många vettiga och bra saker idag, hihi.
nu ska jag fortsätta jobba om medeltiden. wish me luck...

Kommentarer
Postat av: JENNNNA

det låter du som du har en fullspäckad da (:

kör inte på några gamla tanter nu ;D

2009-05-12 @ 09:05:39 http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0