mitt hjärta har en frusen inneboende

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-05-27 @ 08:46:52

Idag är kläderna från H&M, divided.

Halvdåligt väder, men ganska varmt. Skönt!
Imorse var jag sjukt seg, ville bara ligga kvar i min varma säng.. Åh nu längtar jag tillbaka.
Huvudvärk och trött, inte alls taggad för buss, tunnelbana och praktik. Men det blir kul när jag kommer dit!
Efter praktiken tänkte jag på något sätt ta mig till Farsta. Fick ju presentkort där och jag har en kupong på Cubus, tänkte köpa min byxdress, woho!
Hur ser din dag ut?

Kommentarer
Postat av: - mowlston

sv: åh tack!! :)



jättefin tröja!

2009-05-27 @ 16:48:15 http://mowlston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0