det är söndag idag

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-03-29 @ 15:58:22


Kallt och ruggit ute idag. Tur att jag bara behövde gå till och från bussen.
Robinsson var bra även igår. Helt rätt att Beatice åkte ut, har stört mig på henne från början.

Idag då. Söndag och det betyder som vanligt plugg, städa, tv, och massa chill. Tänkte plugga lite matte och sen läsa min älskade bok! "Måste" självklart se One tree hill och Sanningens ögonblick. Vad ska du göra resten av helgen?

Nu är det för övrigt bara fyra skoldagar kvar till påsklovet. På tisdag ska klassen nämligen till stan och kolla på någon utställning och sen gå på bio! Marley och jag ska vi se. Skoj!

Kommentarer
Postat av: MOWLSTON

Usch, vad jobbigt när det är kallt!

2009-03-30 @ 10:24:20 http://mowlston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0