you are the one

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2009-06-06 @ 14:11:19

vackra människa


Lördag! Underbart.
Först vill jag bara säga tack till alla söta som röstade på mig hos Patricia, jag vann! Kul. Imorgon avslutar jag min veckans blogg tävling och drar förmodligen igång en ny.
Idag då. Min lördag kommer bestå av en massa måste-göra. Städa och fixa mitt rum som ser HEMSKT ut. Alltså så här illa har det nog aldrig varit. Byta sängkläder, duscha och fräscha till mig, färga pappas hår, åka till centrum och göra lite saker. Det blir en upptagen dag med andra ord! Kanske plugga lite körteori också? Får se vad jag hinner med.
Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0