I'm back in town.

/ 2 kommentarer
2009-06-21 @ 17:24:40
Hej alla glada!
Änligen är det sol och värme, och jag är tillbaka i huvudstaden. Skönt.
Bilder från min helg kommer senare, + ett tips på en jättefin och bra blogg som jag följer dagligen!

Men nu, ett gratis-tips.
Sidan är ny och har inte många användare, så man kan nog tjäna många poäng på att värva nya kisar.
Du byter ut dina poäng mot fina väskor, underkläder, smink, parfym osv eller mot presentkort på kicks, nelly, H&M, Gina Tricot, Ikea m.m. Hittills verkar det vara en mycket bra hemsida så bli medlem HÄR så blir du och jag nöjda :)



Kommentarer
Postat av: emma

uuuuur snygg header!

2009-06-21 @ 18:02:17 http://rushourtraffic.blogg.se/
Postat av: Liisa

SVAR: Jo, som sagt så funkar gratissidor rätt bra för vissa, men inte för mig xD

Men kul att det funkar för dig i alla fall :D <3

2009-06-21 @ 20:06:08 http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0