& be aldrig om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde.

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-06-17 @ 19:07:53
Onsdag, snart helg!
Idag har jag varit uppe sen klockan sju, känner mig riktigt trött nu faktiskt.
Bror och jag var i stan och gjorde lite blandat mys. Vi lunchade på bambo palace, åh va gott!
nyss blev jag utklassad på monopol, men det var kul ändå. umgås med familjen, det är bland det bästa som finns.
resten av kvällen är tanken att jag ska packa klart inför helgen. älskling och jag åker till landet några dagar för att fira midsommar. kommer bli jättemysigt, hoppas på bra väder!

jag saknar fortfarande mamma och pappa, lika mycket som sist. men snart är dom hemma igen!


dessutom saknar jag min bästa ven.
bilden gjorde hon och jag i ps förut, det ska bli ett tröj-tryck!

Kommentarer
Postat av: h

jättefint! Jag trycker faktiskt tjöjor jag också:)

2009-06-20 @ 13:02:40 http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0