kurr i magen och fredagskänsla

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-01-16 @ 10:18:22
Godmorgon! Sovit gott?
Det har verkligen jag. Vid tio kände jag att det var dags att gå upp, börjar inte förrän kvart i ett så jag har lång tid på mig!
Lisa och jag hade en mysig kväll igår. Tittade på tv och snackade skit. Alltid lika härligt med lite tjejsnack.
Ikväll blir det en lugn tv-kväll med mammsen. Hon bokade upp mig med godis och let's dance, det kan nog bli skönt! Får hoppas att älskling mår bättre imorgon, stackarn har åkt på feber.
Anyway, innan jag åker till skolan ska jag nog slänga in lite klädinspiration. Men nu, blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: JENNA

Ja, jag blev så kär i den! Kvinnan i katalogen som har den på sig, har dock VÄRLDENS bröst ..

2009-01-16 @ 11:04:01 http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0