tidsfördriv

/ 0 kommentarer
2009-02-16 @ 11:18:52
Namn: Jenny Karin Hansson
Ålder: 18 om cirka 3 månader!
Bor: Hus utanför Stockholm
Skola: Riksäpplet, pluggar handel och administration
Familj: Mamma och pappa, bror på 21år och katten Gustav!
Landställe: Mysig stuga i Hallstavik
Jobb: Inget men jag vill gärna ha....
Bästavän: Lisus
Sommarplaner: Lite planerat ännu. Umgås massa med dom jag älskar, landstället, utomlands? Dont know right now.
Äter helst: Pasta eller tacos
Min drog: Skor, kläder och min Adam
Gör om helgerna: Umgås med nära och kära
Framtidsplaner: Gå ut skolan med höga betyg, jobba, plugga vidare till ?
Svaga punkt: Söta komplimanger som sticker ut ur mängden.
Civilstånd: Förhållande med Adam i ett år
Största skräck: Ormar
Mitt mest betydelsefulla: Familjen (adam ingår i min familj, lätt!)
Får mig att gråta: Oj, vet inte...
Hatar: kyla och att vara hungrig

listan är snodd från kära Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0