...So that we can dance the night away

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-02-03 @ 11:15:13

Träningen gick superbra igår. Körde 30 min crosstrade efter alla maskiner, var lagom slut när jag kom hem. Sov lite för länge imorse även fast jag bestämt mig för att inte försova mig något den här veckan. Attans...
Idag är en lugn dag som jag ser fram emot. Ska på ett möte 15.00 efter skolan om hur vi ska förbättra våran "hemvist" och klassrummen. Det ser ju dötrist ut. Kala, ljusa väggar som får vem som helst att somna. 
Resten av dagen består av samhälls-pluggande, blogga och titta på TV. Tisdagar är en riktigt Tv-kväll för mig!

Btw, gör en hemsida i Näthandel om skor! Snacka om underbart, få sitta och titta på skor på lektionstid! Lägger upp lite bilder på mina favoriter sen. Puss


Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Ja, det är sant! :)

Jag älskar att träna.

2009-02-03 @ 11:34:20 http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0