snälla du förlåt mig, jag glömde vem jag var*

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-02-12 @ 10:40:58
happy torsdag? nja. trött torsdag. är det bara jag som är sjukt trött och halvdepp hela tiden? det är bannemig inte kul. men snart kanske det vänder i min glädje-bergochdalbana.
hur som helst, är hemma på "håltimme". behövde inte gå på idrotten sen är det lång lunch innan engelska. slutar halv tre och då ska jag träna med Lisus, skönt! men nu ska jag springa upp och slänga in mozarella-pizzan i ugnen, mums!

* Kent - Stoppa mig juni (lilla ego), sjukt bra låt

Kommentarer
Postat av: STEFANIE

själv åt man nudlar ;D haha !

2009-02-12 @ 12:07:45 http://sstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0