onsdag

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-02-11 @ 09:45:20

halli hallå
onsdag, halva skolveckan har gått. underbart! var galet trött imorse men jag orkade upp ändå. idag är det en helt fullbokad dag. ska till ungdomsmottagningen så fort jag slutat för att hämta ut nytt recept. så fort Lisus slutat ska vi in till stan och hämta biljetterna till Rosa Pantern, ska passa på att leta lite praktik också. när jag väl kommit hem efter det hinner jag bara äta och sen iväg igen. då blir det föräldrarmöte. undrar om dom har något intressant och vettigt att komma med... men nu söta läsare, ska jag fixa ihop en outfit!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du blev nöjd med outfiten babe! puss!

2009-02-11 @ 11:43:16 http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0