Jenny rensar lådorna under sängen...

/ 2 kommentarer
2009-02-28 @ 21:29:15
Halloj!
Nu har jag fotat alla kläder jag vill bli av med. Allt är i gott skick, storlek xs-s och ligger mellan 40-100 kr skulle jag tippa. Lämna en kommentar eller maila vid intresse! [email protected]

1. Volang-scarf, H&M
  

2. Brun bolero, H&M


3.Brun kjol, Cubus


4. Blå cardigan, H&M


6. Grå tröja, Gina Tricot


7. Grå tshirt, H&M


8. Hängseltunika, Gina Tricot


9. Tshirt med tryck, Gina Tricot


10. Topp med knyt i ryggen, KappAhl


11. Tjocktröja, Gina Tricot


12. Ljusrosa scarf, H&M (?)


13. Tröja, H&M


14. Pikétröja, H&M


15. Glittrig topp, USA


16. Tiger of sweden, skärp


17. Saint-tropez top, MQ


18. Mönstrad top, H&M


19. Mintgrön top, H&M


20. Tunika, H&M


That's all! Lämna en kommentar om du är intresserad, eller maila som sagt! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Oj vilken garderobsrensning. Synd att det inte var min storlek då!Hoppas att du får en fin söndag!

2009-03-01 @ 08:06:58 http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kul att du hittade till min blogg, jag skickar med min mejl/msn, så du kan ju gänra adda elr skriva and ovan.

2009-04-03 @ 10:18:51 http://somethiinglikethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0