halvtråkigt tidsfördriv på en söndagkväll

/ 4 kommentarer
2009-02-01 @ 22:25:59

OM JUST DIG
NAMN: Jenny
FÖDD:  26e maj 1991
BOR: Stockholm
SMEKNAMN: har egentligen inget smeknamn
FAMILJ: mor och far, bror och katt
SKOLA : fredrika bremer (riksäpplet...)


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: jaa
ÅNGRAT NÅGOT: säkert, kan inte komma på vad bara
LJUGIt: njä jag är ärlig
SVIKIT NÅGON: ja
KÄNNT DIG SÄMST: typ
GRÅTIT: yes
SKRATTAT: mycket!
VARIT SJUK: nej
VARIT UTOMLANDS: nej tyvärr inte...
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: nope


KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: ja faktiskt
SKRATTAR DU OFTA: nästan för mycket!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: trött och kramsjuk
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: väldigt varierande
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: väldigt länge sen
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: ja
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nja
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: jag älskar kärlek
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: jag tror och hoppas
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:  som fasiken
OM JA, VEM: min adam


DENNA MÅNAD:
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja lite
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED: en bunt idioter
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: absolut!
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: svårt att säga. adam är mycket nära min "drömkille" i alla fall!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : båda
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: lång!
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: brunt
FÅR DU MÅNGA KILLAR: nix, räcker med Adam med stort A!


UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: blond
ÖGON FÄRG:  blågröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR: inget av det typ?
SNYGG ELLER FUL:  beror på humör haha.
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: jadå
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: varje dag hihi
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: öhm, ja!
HAR DU LÅNGA NAGLAR: japp
SMINKAR DU DIG: i princip varje dag
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN? jodå, men jag känner mig bättre med

Nu tänkte jag ta och sova, börjar 09.45 imorgon så det blir många timmars sömn för min del. Skönt!
Godnatt sötisar


Kommentarer
Postat av: Elvira

Kul grej, det där du hade fyllt i!

2009-02-02 @ 10:43:06 http://viiraan.blogg.se/
Postat av: matilda

tack<3 vilken fin sjal du har på dig, var har du köpt den?

2009-02-02 @ 13:27:45 http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Frida

jag håller med matilda, jättefin sjal!

2009-02-02 @ 14:37:21 http://heyfrida.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

*Fin bild :D

2009-02-02 @ 16:53:05 http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0