brinn pengar brinn. jag lovar du betyder nånting

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-02-16 @ 18:48:06

gymmet nästa! skönt ska det bli, även fast jag är trött och har ont i ryggen. men när jag väl kommit hem och är nyduschad så åh. ljuvliga känsla.
av någon anledning gick jag hem från skolan idag. det var sjukt kallt, och jag orkade inte vänta på bussen så jag tänkte att jag går till nästa hållplats, orkade inte vänta när jag väl kom dit, gick till nästa och tillslut var jag i princip hemma så då kunde jag gå sista biten också. så galet det kan bli.
   har inte mycket planer för resten av veckan. måste göra klart en psykologi-analys tills på fredag men annars vet jag ej. vill träffa min Lisus också! Attans, det känns som att vi har mindre och mindre tid med varann. det måste vi ändra på right sweetheart?


Kommentarer
Postat av: Demi

fin blogg du har! haft en bra dag? :)

2009-02-16 @ 21:55:09 http://carmex.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

ha en bra dag! :)



kramis.

2009-02-17 @ 07:37:49 http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0