... en riktigt god jul!

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-12-25 @ 00:18:36
Puh. Jag är hemma, finkläderna är tillbaka i garderoben, julklapparna är öppnade, maten uppäten och allt känns bra. Förutom att jag saknar min finaste adam. Just nu är jag bara trött, småhungrig och kramsjuk. Två förstnämnda går att göra något åt, men kramarna får vänta tills imorgon. Tänkte visa lite halvdåliga bilder på mina fina julklappar innan jag stänger ner datorn och bäddar ner mig i sängen.


bok "när jag hör din röst", chanel-plånbok och parfym + deo.


efterlängtade ipod-lurar och smink


världens mysigaste tofflor


presentkort i mängder

fick också en superhärlig kofta, pengar, biljetter till Bounce i april och massssor av choklad. great! längtar till mellandagsrean men tro det eller ej så ska jag lägga undan en hel del money...

vad har du fått i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Katja

hoppas du hade en bra jul :)

2009-12-25 @ 00:52:04 http://katjaandersson.blogg.se/
Postat av: [sofia - foto & design]

Åh, vilka fin julklappar du fått :D

2009-12-27 @ 19:00:10 http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0