regnigt väder = filmdag med bästa vän.

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-04-09 @ 17:20:16


Regnigt jävla pissväder på ren svenska. Det dissar vi va?
Dagen har ändå gått fort, jag har faktiskt hunnit med riktigt mycket!
Imorse hade jag körlektion som gick bra. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv, trots att jag nästan körde in i en lyktstolpe haha. Direkt efter det körde mamma och jag hårt på gymmet!
Väl hemma, duschad och med god tortelini i magen kom L till mig. Blev lite prat, lite animerad söt-film, och så klart kakor! Mysigt värre. Ikväll åker jag till älskling, klarar inte av att sova själv så jag åker till min prins! Puss

Kommentarer
Postat av: MOWLSTON

Åhh, regnväder är grymt tråkigt ju! Haha, detdär med lyktstolpen verkade ju inte så bra! :P

2009-04-09 @ 17:43:28 http://mowlston.blogg.se/
Postat av: Caroline Dahlén

härlig uppdukning! :P

2009-04-15 @ 12:37:28 http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0