jag har räknat varje hårstrå på ditt huvud

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-04-02 @ 17:01:45
En dag kvar, sen är det lovlovlov!
Dagen har bjudit på solsken och små vårblommor i rabatterna. underbart! har även lämnat in min mobil på service, den har varit så knasig på senaste tiden. hoppas dom fixar den och inte vräker ur sig att det är en vattenskada så JAG får pröjsa.. Blubb blubb.
  dagens inköp gillar jag i alla fall! det blev den sista boxen i min O.C-samling. ja jag vet att jag har köpt tredje säsongen,
men fjärde var jättebillig någon gång och då köpte jag den, fast jag inte hade tredje. men nu är serien komplett! kan någon räkna ut vad jag ska göra resten av torsdagen? fniss.


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; tack så jättemycket :*



oh, skönt med lov :D har du några roliga planer kanske?

2009-04-02 @ 20:42:44 http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Nathalie

OC ÄR NOG BLAND DET BÄSTA SOM FINNS!

2009-04-02 @ 20:46:31 http://nattttali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0