Regn och rusk

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2008-10-05 @ 15:58:42
Vaknade upp med världens bästaste pojke. Låg och halvsov medan regnet smattrade på fönstret. Åh vad mysigt det var!
Tittade såklart på ett avsnitt Desperate, sen åkte vi till centrum. Min snygging hittade en finfin jacka och en kofta. Mycket snyggt! Vad jag köpte, ja det ser ni på inlägget innan hihi. En fika blev det också, mums!

Nu ska jag sätta på mig dom mjukaste kläderna jag har, fylla ett glas med iskallt vatten, ösa upp en skål med taco-chips och sätta på en film. Förmodligen skriver jag om den senare.

PUSS! / En blöt Jenny.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jo det behövs säkert skrivas mer om den aspekten med men det kan jag inte göra eftersom jag aldrig varit i den sitsen - jag kan bara skriva från ett överviktig/mulligt/kort/sattperspektiv.

2008-10-05 @ 16:09:43 http://pyttis.blogg.se/
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos!

2008-10-05 @ 18:25:13 http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0