Kanelbullens dag!

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-10-04 @ 15:11:05
Dåligt med uppdatering, I know. Men jag har varit lite busy!
Igår efter skolan åkte jag och Sofie till Farsta, skulle fixa lite med praktiken som börjar på måndag. När jag kom hem efter det så... somnade jag. Är så jäklans trött nu för tiden. Älskling kom efter en stund, vi hade en myskväll.



Idag har vi bara legat i soffan och kikat på Desperate, snart är det dags att köpa säsong 3, woho.
Men nu, ska vi fika med varsin kanelbulle. Mums.
Vad är dina planer för dagen?
Kisses

Kommentarer
Postat av: STEFANIE

tack så mkt! :)

låter ju som en helmysig dag.. själv har jag inte ätit nån kanelbulle :(

2008-10-04 @ 17:53:00 http://sstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0