happy happy happy

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-10-23 @ 20:44:23
Åh jag är glaaaaaaad.
Älskling och jag hade det absolut toppen igår. Vi ska fortsätta i den stilen nu ellerhur?
Hade först en riktigt seg dag på praktiken, men det slutade med att jag fick prova lite jeans och sen välja vilka jag ville ha! Jippi säger jag bara! Bild på min nya kärlek kommer nog imorgon.
Ha ett kvitto som det står "100% rabatt" på, det är nice.

Min stackars kissemiss mår dåligt. Det gör mig iofs rätt less. Stackarn! Han ser riktigt sliten ut, förmodligen ätit en rutten kråka, dumma gustav...

Nu blir det kolla kläder på nätet, och sen sova!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

var dom stora eller varför var du tvungen att sy?

Gjorde det ont?

Har två "ärtor" på ryggen jag vil ta bort. haha

2008-10-23 @ 20:47:32 http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0