dåligt med uppdateringen

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2008-10-27 @ 18:07:10
Sorry folket, men jag har inte haft någon lust (eller tid faktiskt).
Hade en supermysig dag med brorsan i lördags!
Kul att äntligen umgås, det var ett tag sen.
På kvällen träffade jag LisusFisus. Även det var superskoj! Skrattade lika mycket som vanligt, härligt härligt.

Igår åkte jag till IKEA, åh underbara varuhus. Hittade flera fina saker som jag vill ha, kikade återigen på garderoberna. Åh vad jag längtar tills jag har råd att bygga ihop min egna, stora, finfina garderob.

Och idag då. Eller ja, igår rättare sagt kom älskling till mig. Vi var trötta så det blev en tidig nattning. Vaknade riktigt tidigt också! Adam gör mig verkligen till en bättre människa. Vi har ju hunnit med hur myket som helst idag när vi gick upp tidigt, great!
Vi åkte in till stan och kikade i affärer och åt lunch på Kungshallen, gotteligott.

Jag har bestämt mig för att börja tänka innan jag köper, något jag ALDRIG tidigare brukar göra. Never. Mamma har gett mig, eller ja bett mig i alla fall, att inte shoppa på internet. Det leder ju bara till att jag aldrig får hela studiebidraget.
Så nu, Jenny har shopping-förbud!

Jag måste erkänna att det går jättebra. Hittade massa fina saker, men det enda jag köpte var en spargris från Monki. Lägger upp bild på den ikväll.

Ajdå, långt inlägg. Menmen, PUSS SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0