Update

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-11-15 @ 18:27:22
Hej folket,
Helgen har hittils varit bra! Igår var jag med skolan på en föreläsning i stan. Handlade massa om facket osv. Gick i stan med Sofie & Stefanie efter det, mys!
Senare på kvällen åkte jag hem till älskling, vi firade 9 månader igår! Hade en mysig filmkväll. Skriver såklart om dom sen! Nu är jag påväg till Lisa. Vi har inget planerat men jag vet att det blir en kul kväll.

Imorgon ska jag och Lisus till stan, efter det ska jag hem och leka författare. Måste påbörja min novell! Men söndagkväll, då kan ni räkna med lite fler inlägg.
Ha det toppen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yay, askul dag :D blir mycket julshopping sen maha (a) <33

2008-11-16 @ 17:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0