kramar & plugg

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-11-04 @ 19:57:24
Vilken kombination, men idag blev det inte plugg och kramar samtidigt! Älskling åkte hem för en stund sen, vi ska båda plugga på var sitt håll. Åh jag saknar dig redan. Vi hade så himla roligt idag, så mycket som jag skrattade idag, har jag inte skrattat på länge. Jag älskar dig mitt pucko.
Anyway, halsen gör ont som aldrig förr, huvudvärken har däremot släppt. Skönt! Nu ska jag plugga fram tills Desperate Housewives, sen blir det natti natti.

Ska du titta på dom desperata hemmafruarna?

Kommentarer
Postat av: stefanie

skicka sms och säg när du kommer imorn eller ring mig :D

2008-11-04 @ 20:33:41 http://sstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0