Höstlovet närmar sig mot sitt slut...

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2008-11-02 @ 20:19:25

Imorgon börjar skolan igen, måste erkänna att jag "längtar" lite. Nu har jag varit borta från skolan i en månad, först tre veckor praktik och sen en veckas lov!

Mitt lov har varit riktigt bra, bästa på länge måste jag erkänna.
Måndag; älskling hade sovit hos mig, sen hade vi en heldag på stan.
Tisdag; klippte mig, var på söder med Lisa och hade middag med mormor&morfar.
Onsdag; Övningskörde, handla, och bio med älskling.
Torsdag; Stan och bio med mamma.
Fredag; Bror kom hem, umgicks med honom och senare träffade jag älskling.
Lördag; Fika hos min kusin, senare middag hos mormor&morfar. Mycket trevligt!
Söndag; Sjukling. Har haft O.C-maraton.

















Kommentarer
Postat av: sanda

Svar: Joo dom är det, men det är inte så många här som lyssnar på dom. Jag menar, ingen i min klass vet vem dom är, om du förstår? Majoriteten av Sveriges befolkning don´t have any idea..

2008-11-02 @ 21:02:49 http://eemotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0