Tisdag

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2008-08-19 @ 17:49:47
Jahapp, imorgon börjar skolan igen. Är rätt taggad, men efter nån vecka vet jag att jag kommer längta tills nästa ledighet. Men sånt är livet!
Idag har jag varit med Lisa, mys! Vi tog en promenad och hamnade slutligen i centrum. Har provat mina älskade jeans i rätt storlek, åh vad jag vill ha dom!  Fina fina fina. Måste köpa dom när jag får pengar.
Ikväll ska jag nog titta på Hancock. Men nu är det dags att pröva Lisas nya nagellack! Mörk och lila, från H&M.  

Puss/ Jenny

Kommentarer
Postat av: Linnea

2008-08-19 @ 18:44:04 http://ninea.blogg.se/
Postat av: Markus

Jag började skolan idag :) Så njut av sista dagen i din ledighet. Jag hade visserligen längtat tills skolan nu då men i alla fall ;)



Kan rekommendera Hancock, väldigt bra film :)

2008-08-19 @ 18:56:20 http://markus92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0