onsdag, 13:e

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2010-01-13 @ 10:29:26

godmorgon!
tänk att det redan har gått tretton dagar av det nya året. tiden går fortfortfort, som vanligt.
idag är jag smart, eller bara riktigt korkad. jag har ett stort engelska-arbete som ska vara klart på fredag som jag har ganska mycket kvar på. på schemat idag har vi bara två lektioner, var av den ena jag inte skulle kunna göra något på. så, jag stannade hemma och ska lägga ner hela dagen till att göra klart engelskan.

självklart får jag dåligt samvete, det får jag alltid när jag skippar lektioner. men den här gången är det i alla fall för en bra sak. eller?



målet är att jag blir klar så pass tidigt att jag har lite mystid över.
om så blir fallet, då ska jag definitivt titta på satc!

 


Kommentarer
Postat av: JENNY

du ska ju plugga, så, du ska inte ha dåligt samvete! :)

krams

2010-01-13 @ 10:38:10 http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0