emotional

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2010-01-21 @ 10:25:58


source:lookbook.

idag är en tuff dag. en sån dag som man bara vill krypa tillbaka till sängen med en chokladkaka och satc-boxen. det blir mycket sånt nu. för många känslor och för få svar. eller helt enkelt för lite ork för att göra något åt saken. högen med plugg är relativt stor, och jag orkar inte.

igår tittade jag och älskling på vår efterlängtade london-resa. jag tror faktiskt den kan bli av! det är inte så överdrivet dyrt, nästan så att min plånbok tillåter det. får börja spara järnet och se vad som händer. det vore en fin sak att se fram emot. ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

snyggt! okej, låter grymt, tack!

2010-01-21 @ 17:20:38 http://phbyfr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0