att tänka på någon annan

meningsfullt / 3 kommentarer
2010-01-21 @ 19:44:52



människor i allmänhet är ruskigt dåliga på att tänka på andra. jag är inte mycket bättre själv men nu är det faktiskt dags att göra en ändring och sluta tänka på sig själv. vi tänker för ofta att vi har det svårt, att livet är så jobbigt. men hur jobbigt har vi det, egentligen, jämfört med så många andra? hur många människor har mat, dricksvatten och tak över huvudet varje dag? för få helt enkelt...


Jag blev inspirerad av Ellinorak och känner mig därför tvungen till att också skriva ut dessa nummer. Skänk åtminstone 10kr, tro mig. Du klarar dig utan dom.
Någon annan behöver dom mer än du.

Skicka ett sms till 72950
10KATASTROF (10 kr)
KATASTROF (50 kr)
HAITI200 (200 kr)

Vi skulle kunna skänka några få kronor varje månad till någon fond. Tillsammans blir några kronor, många kronor. Think about it.


Kommentarer
Postat av: PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: tack så hemskt mycket!

Postat av: STYLEMIND

Jag stannar bara tills i morrn :)



Vad bra skrivet gumman!! Jag har redan skänkt 50 kr till haiti via röda korset, ska göra det igen när ja en back in sweden!



massa kramar

2010-01-21 @ 20:42:13 http://stylemind.blogg.se/
Postat av: Rosita

Tio kronor kan man ju göra av med..

Helt klart!

2010-01-21 @ 21:44:08 http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0