de ljög och bedrog oss med sanningen

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-09-11 @ 08:53:17
fredag, great!
sov hos älskling inatt. jag avgudar sovsällskap. däremot drömde jag något mycket konstigt och faktiskt riktigt jobbigt. ska inte gå in på vidare detaljer men det var massa förbjuden kärlek, haha!
har rast från engelskan nu, sen blir det ytterligare tre lektioner innan jag slutar. segt.
efter skolan har jag tänkt ta en tripp förbi frisören. jag vill inte men det behövs. ska försöka klippa bara två centimeter, max. men hon kommer säkert vilja klippa mer, gah. jag hatar att klippa mig. kanske ska fixa till en lugg den här gången? min har ju vuxit ut rätt rejält.
vad är helg-planerna för er?


Kommentarer
Postat av: l i s a

åh jag måste också klippa mig >.<

helgplanerna är NOTHING :O vad händer ikväll? (:

2009-09-11 @ 19:52:08 http://lisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0