Drag me to hell (2009)

sevärt, läsbart och örongodis / 2 kommentarer
2009-10-04 @ 13:24:05

Filmen handlar om andar, besvärjelser och sånna onaturliga ting. Det låter som en film som jag skulle tycka om, men den här var bara pinsam. Jag har svårt att förstå att den gick på bio, i år. Det känns mer troligt att det är en skräckis från typ... 70-talet. Den var inte alls läskig, visserligen hoppade man till några gånger men det var mer löjliga scener än läskiga. Rekommenderar den inte!


en gammal tant som ger en ung kvinna en besvärjelse.


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar: haha, into the wild var verkligen en toppen film! Jag läste i din blogg för några veckor sedan att du hade sett den och tyckte den var bra, så jag såg den;) vilken toppen film! ;)

Postat av: Carita

svar - men haha, aw! tack så jättemycket sötnos :>

gudomligt vacker bild förresten XD

2009-10-04 @ 14:59:54 http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0