091003

vardagliga funderingar / 3 kommentarer
2009-10-03 @ 20:12:52

ojoj vilken dag...
vaknade imorse med en jobbig känsla i kroppen; förkylning på ingång.
så att jobba sex timmar med 15min rast var riktigt kämpigt. känns som att varenda invånare i Stockholm var inne på skopunkten idag. ska bli nice när pengarna kommer in på kontot iaf!

men nu blir det mys för hela slanten. skräckfilm med älskling, och mammas nybakta paj. mmmm!
glöm inte att rösta på mig härhärhär.
PUSS! ♥


bjuder på en bild av min coola kisse.


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

vilken mysig "liten" kisse :D

Postat av: Johanna

aaw, söt kissemiss :D

2009-10-03 @ 23:18:25 http://supersillman.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: haha aki, mörk är det för mig! ;D. Haft en bra helg? eller söndagen är inte över än men ändå :D :* ^^.

2009-10-04 @ 10:30:44 http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0