taking your advice I'm looking on the bright side

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-11-10 @ 14:12:40

Johanna Vikman White Plain T-shirt from www.johannavikman.se, Vintage Black Heels, Johanna Vikman Black Vest from www.johannavikman.se, Johanna Vikman Black Skirt from www.johannavikman.se
lookbook.


Update; det blev ingen skola för min del. känner mig inte alls bra. snurrig, trött, fryser som bara den.
jag vet vad det beror på. det är en väldigt bekant känsla som ger mig kalla kårar; stress.
jag hatar att vara stressad, och jag hatar ännu mer att min kropp ska reagera på det här sättet när det blir för många tankar i mitt huvud.
nu ska jag koka en kopp vaniljte, kanske green tea lemon för att variera sig, värma en vaniljbulle eller två och lägga mig i soffan.


Kommentarer
Postat av: Rosita

Sv: Det är lite svårt att förklara, men jag vill att min header ska gå in i inläggen, alltså nästan som du har, fast du har ett litet mellanrum mellan inlägget och headern, förstår du?

Men sen vill jag ha en bakgrundsfärg och mellanrum mellan menyn och inläggen. Precis som du :)



Jag är så dålig på att förklara men ja.

Jag får verkligen inte till detta, så om du vet hur man kan göra så är jag oerhört tacksam! :)



Å hoppas att stressen lugnar sig snart, inte kul att bli så då man är för stressad.. "/

2009-11-10 @ 16:01:05 http://fewlix.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

känner igen det där, och har man väl kommit in i "stressbeteendet" blir det en ond cirkel som blir svår att ta sig ur :(

2009-11-10 @ 17:51:58 http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0