... och så var helgen slut, igen.

vardagliga funderingar / 1 kommentarer
2009-03-08 @ 19:34:26
Hej alla söta!
Redan söndag, attans vad tiden går fort. Helgen har varit supermys! Längtar redan till nästa... Nu är det i alla fall bara fyra veckor kvar i skolan till påsklovet, great! Då är det vår också, vilket ofc innebär vårkläder och extra pirr i magen! Jag älskar våren. Ikväll ska jag pilla lite på min nya hp-blogg. Jag har blivit tillfrågad från skolan om jag inte kan göra en blogg och lite reklam för handelsprogrammet och visst kunde jag det. Så fort allt är igång får ni en länk! Förhoppningsvis hinner jag plugga lite engelska/psykologi innan Sanningens Ögonblick börjar (21.00 på femman). Kisses


gammal bild men jag är bannemig lika tuff idag ^^ hoho!

Kommentarer
Postat av: anna

men ser du inte wipeout nu? kul ju :)



svar: ja monki och the killers är riktigt nice.

2009-03-08 @ 20:07:32 http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0