living is a problem because everything dies

vardagliga funderingar / 3 kommentarer
2009-03-26 @ 13:41:34

HEJ!
Torsdag idag. Vilket innebär psykologi, idrott och engelska på schemat. På psyket kollade vi film, Sibyl tror jag den heter. Handlar i alla fall om en tjej som har 16(!) personligheter. Tänker inte ens försöka stava till sjukdomen, något med personlighetsströning i alla fall hah!
  På idrotten hade vi HRL. Ganska kul att se hela klassen liggandes över plastdockor. Lärde mig faktiskt en hel del och det är ju great! Så fort jag kom hem tog jag min bok, Känn pulsen slå, och satte mig med en filt runtom mig på verandan i solen. Underbart! Söta Gustav ville göra mig sällskap. Han blir så kelig när han varit ensam hemma hela dagen. Puss på det. 


En trött och söt Gustav i min säng yesterday. 


God glass jag tryckte i mig efter att jag strykt massa kläder! Bra jobbat Jenny, bra.



 

Kommentarer
Postat av: em

Jaa, jag blev verkligen besviken. Det är as stort jag kan till och med komma in med handen igenom när jag satt fast det i läderremmen. Det är tydligen till för de med tjocka armar haha :(

2009-03-26 @ 18:15:43 http://amor.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; nämen oh, tack :*



åh, sibyl. den har jag sett. värsta creapy film.

2009-03-26 @ 22:16:47 http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Sofia

Söt misse! Ser ut som en blandning av mina två katter X)



Rösta förresten gärna i outfit tävlingen på min blogg! :D

2009-03-27 @ 19:40:21 http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0