I wish I could carry your smile in my heart

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-03-13 @ 09:59:18
Godmorgon!
Fredag, den trettonde, och allt är fine. Missade nästan bussen bara för att kattskrället ville ut på framsidan och det går INTE. Då följer han bara efter mig till bussen haha!
Idag är det prov i Praktisk Marknadsföring, hoppas det går bra men det gör det nog. Efter skolan åker jag med älskling till stan. Ska köpa ett par jeans, lite hemligheter till L och hämta ut biobiljetterna till Shopaholic-filmen. Ikväll ska jag ofc umgås med bästisfestisL.
Nu börjar svenskan så over and out. Love


Längtar!

Kommentarer
Postat av: Lisuus

iiih jag blir så nyfiken när du skriver sådär :D

och så ska det bli feting nice med bio nästa vecka ofc! PUSS

2009-03-14 @ 01:18:46 http://lisuus.blogg.se/
Postat av: Ester

Fredag den trettonde är en turdag ju ;) :p

2009-03-14 @ 07:07:06 http://estermattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0