back to school

vardagliga funderingar / 2 kommentarer
2009-03-02 @ 08:32:14
Godmorgon alla pigga och glada! (jag må vara glad, men fasiken inte pigg...)
Måndagmorgon och skolan är igång. Sov hos älskling igår, hans rum har blivit jättefint och mysigt! För er som inte visste det har han målat om under lovet, skitfint actually. Han började åtta imorse, jag börjar inte förrän 09.45 men vad gör man inte för lite sovsällskap. Dessutom måste jag jobba på min hemsida som ska vara klar och redovisas imorgon! Aj aj, känner att jag har ganska mycket kvar. So back  to business. <3


ganska nöjd för att vara första gången!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker det ser jättefint och fräscht ut! kram!

2009-03-02 @ 10:40:03 http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lisuus

mycket snyggt :D

jaadu, jag skulle fan sälja min katt för lite sovsällskap nu för tiden ._.

2009-03-03 @ 17:16:15 http://lisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0