vi börjar dagen med en glasbit...

vardagliga funderingar / 0 kommentarer
2009-06-30 @ 09:12:31

kreta -08 | gissa om jag längtar tillbaka


Hej alla glada!
Man måste ju vara glad en sån fin dag som denna.
Jag är uppe tidigt idag, dels för att älskling sov hos mig och han jobbar. Och dels för att mamma och jag ska åka till havet och glassa i solen. Kommer bli så skönt!
Något som inte är lika skönt, är en glasbit i foten. Och det var exakt det jag fick när jag skulle gå ut och hämta tidningen. Aoutch, det var mindre trevligt. Men liksom, en glasbit på våran garageuppfart? Hur fasiken kom den dit. Ont gjorde det i alla fall. Nu ska jag slänga ner lite grejer i strandväskan! Hörs senare sötor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0