There's a fine line between pleasure and pain

inspiration / 0 kommentarer
2009-06-04 @ 20:04:38
Hej hej hallå dagboken, som Bert skulle sagt.
Äntligen är jag hemma och har det skönt. Muffins i magen och älskling mysiga tröja runt mig. Ah, ibland är livet riktigt härligt. Mådde dock inte så himla bra under dagen, huvudvärk och allmänt såsig. Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk nu! Inte bra, inte bra.
  Idag fyndade jag en finfin klänning från H&M!! Kameran har dessvärre inget batteri men jag hittade en bild på H&M's hemsida. Ful bild men ni fattar grejen. Den är lite väl lång på min korta kropp så symaskinen åker fram när jag har ork och lust!


H&M, ordinarie 198kr, just nu 50% rabatt på den och liknande klänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0